Zapraszamy na stoisko UNI-TRUCK podczas targów POLECO!
W 2021 miała miejsce światowa premiera samochodu dostawczego Piaggio Porter NP6. Za dystrybucję tej ekologicznej, miejskiej ciężarówki odpowiada jej wyłączny importer i dealer Uni-Truck Sp. z o.o.
Wersje:
Piaggio Porter dostępny jest w sprzedaży w następujących wersjach zabudowy fabrycznej: jako zabudowa skrzyniowa z funkcję wywrotu lub bez, oraz jako podwozie do zabudowy, które może być zabudowane wg indywidualnych potrzeb kupującego ( plandeka, chłodnia itp.). Samochód Piaggio Porter NP6 z bliźniaczym ogumieniem tylnej osi jest oferowany z krótkim (3 000 mm) i długim (3 250 mm) rozstawem osi. Wersja na kołach pojedynczych ma także 2 rozstawy osi 2 650 i 3 070 m.
Dzięki temu, że dostawczy Piaggio ma tylko 1200 kg masy własnej, jego ładowność jest ogromna, bo dla podwozia to aż 1600 kg, dla skrzyni do 1440 kg a dla wywrotki do 1385 kg.
Piaggio Porter NP6 doskonale sprawdzi się w mieście, wszędzie tam gdzie nie wjedzie żaden inny dostawczy samochód, a to dzięki niewielkiemu kątowi zawracania i kompaktowym wymiarom, szerokość pojazdu to tylko 164 cm, a jego długość wacha się od 408,5 do 521,5 cm.
Rodzaje paliwa:
Piaggio jako dostawczy samochód miejski, zaprojektowany został tak, by sprostać planowanemu ustanowieniu stref czystego transportu we wszystkich większych miastach UE.
Miejska ciężarówka Porter NP6 jest dostępna z silnikiem benzynowym, który zawsze występuje w zestawie z fabrycznym układem zasilania LPG lub CNG. Niezależnie od zastosowanego paliwa jednostki napędowe spełniają normę Euro 6D.
Samochód jest wyposażony w standardowej wielkości zbiornik na benzynę ( 45 l ) oraz zgodnie z wybraną wersją w:
- Zbiornik LPG - Paliwo gazowe jest magazynowane w zbiorniku montowanym na podłużnicy ramy pojazdu. Dostępne są dwie wielkości zbiornika gazu w samochodzie:
- zbiornik LPG o pojemności 15 l w samochodzie w wersji short range dedykowanej do pracy w mieście (zdjęcie w galerii),
- zbiornik LPG o pojemności 55 l w samochodzie w wersji long range, która pozwala także na pracę pojazdu na dłuższych dystansach poza miastem.
- Zbiorniki CNG - W przypadku samochodu napędzanego gazem ziemnym (metanem) paliwo jest przechowywane w postaci sprężonej (CNG). W tej wersji napędu pojazd short range ma jeden zbiornik CNG o pojemności 55 l, wersja long range jest wyposażona w 2 takie zbiorniki o sumarycznej pojemności 110 l CNG.
Silnik:
Silnik CombiFuel stosowany w Porterze NP6 to 4-cylindrowa, rzędowa jednostka napędowa, zamontowana pod kabiną kierowcy jako leżąca. Zarówno kadłub silnika jak i głowica są wykonane ze stopu aluminium. Zamontowane na głowicy 2 wałki rozrządu wyposażone w zmieniacze faz są napędzane od wału korbowego za pomocą przekładni łańcuchowej.
Silnik ma pojemność skokową 1 498 cm³ i osiąga moc maksymalną i maksymalny moment obrotowy o następujących wartościach (w zależności od paliwa):
- 106 KM (78 kW) przy 6 000 obr./min i 136 Nm przy 4 500 obr./min na benzynie,
- 102 KM (75 kW) przy 6 000 obr./min 132 Nm przy 4 500 obr./min na LPG,
- 92 KM (68 kW) przy 6 000 obr./min 118 Nm przy 4 500 obr./min na metanie (CNG).
Piaggio Porter NP6 można kupić od 68 000 PLN/netto. Pojazdy są objęte 2-letnią gwarancją (bez limitu przebiegu kilometrów) + 2 letnim, bezpłatną pomocą Assistance.
Dostępność:
Piaggio Porter NP6 w zabudowie fabrycznej skrzyniowej lub wywrotka dostępny jest praktycznie od ręki. Podwozia do zabudowy również oferujemy od ręki. Jedyny termin, na jaki oczekujemy, to termin realizacji zabudowy. Jesteśmy tu uzależnieni od firmy zabudowującej, na którą zdecydował się klient.
Zapraszamy na stronę www.piaggiopolska.com i do 16 oddziałów na terenie Polski.